Ledenadministratie

Ledenadministratie

De ledenadministratie is de link tussen de KNLTB, de club en jou.
De ledenadministratie houdt het ledenbestand bij en zorgt dat alle gegevens m.b.t. tot de leden kloppen. Het is belangrijk dat alle wijzigingen t.a.v. naam, adres, telefoon, email en bankrekeningnummer tijdig aan de ledenadministratie worden doorgegeven.
Ook het opgeven voor het volgen van cursussen bij de KNLTB loopt via de ledenadministratie.
Als er ergens vragen over zijn kan de ledenadministratie je altijd in verbinding brengen met de juiste persoon binnen de club.

De ledenadministratie regelt de volgende zaken:

  • Aan- en afmelden leden
  • Opzegging lidmaatschap (vóór 31 december)
  • Vervanging bij verlies of niet functioneren van het KNLTB ledenpasje
  • Naam, adres, telefoonnummer en e-mail wijziging
  • Uitgifte KNLTB (tijdelijke) ledenpasje
  • Onderhouden contacten met de KNLTB en KNLTB Club en Club app
  • Wijzigingen altijd schriftelijk doorgeven aan de ledenadministratie.
  • Correspondentie bij voorkeur mailen naar [email protected]

Uw aanpassing/aanmelding/opzegging wordt altijd bevestigd door de ledenadministratie.

Ledenadministrateur
Theo van den Heuvel
[email protected]
Tel. 06-22545821